Zagotavljanje kakovosti podlivanja prefabriciranih PORR plošč v predoru Kritiški na železniški progi Košana - Gornje Ležeče s prostorsko stabilnim neskrčljivim samozgoščevalnim betonom

Pri sanaciji predora Križiški v dolžini 325 m na odseka proge Košana – Gornje Ležeče od km 654+185 do km 656+866 je Gradbeni inštitut ZRMK d.o.o. izdelal projekt betona in izvajal notranjo kontrolo kakovosti betonerskih del. Izvajalec gradbenih del je bil SŽ-ŽGP Ljubljana d.d.. Sanacija je predvidena v dveh fazah. Prva faza je bila sanacija celotnega desnega tira omenjene proge, ki je predmet tega prispevka.

Osnovni projekt je predvideval sanacijo ustroja železniške proge po sistemu RHEDA pragi in 38 cm debela betonska plošča, ki je namenjena predhodnemu polju. V samem predoru pa je sestava ustroja proge od zgoraj navzdol naslednja:

  • ÖBB-PORR plošče;Stran 2 od 9
  • podlivni beton d = 12,7 cm (ustrezno povečana debelina podlivnega betona v krivini);
  • nosilna AB plošča d = 17 cm (v premi).


Za podlivni beton so bile predvidene osnovne lastnosti: C25/30 XC3, XD2, XF3, XA1, Dmax, 16, za nosilno ploščo pa: C25/30 XC3, XD2, XF3, XA1, Dmax 22, S3.

 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.